Listopad 19, 2021, 17:41:03Najnoviji Član: Veronaa

Autor Tema: 2 Pitanja  (Posjeta: 773 )

Offline Damjan

  • Trade Count: (23)
  • Monarch
  • **
  • Postova: 568
  • Karma: +51/-188
  • Makine <3 <3
2 Pitanja
« : Srpanj 03, 2010, 17:50:36 »
Evo ovakva je situacija:

Ja imam 2 CB-a iza i Queen Dragon na grave-u. Pitanje je dali ja mogu summonat Queen Dragona jer njegov effect glasi:

This card cannot be Normal Summoned or Set. This card can only be Special Summoned by controlling 3 or more face-up Continuous Spell Cards.
When this attacking card inflicts Battle Damage to your opponent, your opponent selects and sends 1 card from their hand to the Graveyard, and you draw 1 card. During your Standby Phase, if this card is in your Graveyard and was sent there from the field, you can send 1 face-up Continuous Spell Card you control to the Graveyard to Special Summon this card from the Graveyard.

I još jedno pitanje:

Dali Tragoedija mjenja svoj ATK/DEF s obzirom na broj karata u ruci?
« Zadnja izmjena: Srpanj 03, 2010, 17:58:48 Jesse Anderson »

Offline Daki

  • Trade Count: (11)
  • Monarch
  • **
  • Postova: 543
  • Karma: +12/-55
Re: 2 Pitanja
« Odgovori #1 : Srpanj 03, 2010, 18:35:15 »
1.Ako ga imas u handu moras imat 3 face up con spellice da ga mozes ss, ako ga imas u graevu u svojoj sp mozes makniti jednu face up con spellicu da ga ss ...
2.Mjenja tj. koliko karata imas u ruci toliko tragoedia napada x 600 za svaku, ako ti se smanji broj karata u handu napada manje i obrnuto ...
« Zadnja izmjena: Srpanj 03, 2010, 20:07:13 Daki »

Offline Otakon

  • Trade Count: (5)
  • Primus
  • ****
  • Postova: 1,501
  • Karma: +167/-80
  • Who the hell do you think I am!?
Re: 2 Pitanja
« Odgovori #2 : Srpanj 03, 2010, 19:53:11 »
1.Queen Dragon se može pozvati na dva načina koji nisu međusobno povezani; dakle ako je u ruci, moraš imati 3 ili više con. spell karata a kada je u grave-u (gdje je dospio sa polja) možeš ga prizvati bez obzira na broj con. spell-ica (naravno, pod uvjetom da imaš barem jednu)

2.Tragoedia stalno mijenja napad

Offline Damjan

  • Trade Count: (23)
  • Monarch
  • **
  • Postova: 568
  • Karma: +51/-188
  • Makine <3 <3
Re: 2 Pitanja
« Odgovori #3 : Srpanj 03, 2010, 21:43:43 »
Ok, puno hvala dečki. :P

Nego, da vas još pitam, se isplati igrat Tragoediu u CB-ima?
« Zadnja izmjena: Srpanj 03, 2010, 21:44:53 Jesse Anderson »

Offline Daki

  • Trade Count: (11)
  • Monarch
  • **
  • Postova: 543
  • Karma: +12/-55
Re: 2 Pitanja
« Odgovori #4 : Srpanj 03, 2010, 21:46:18 »
Ok, puno hvala dečki. :P

Nego, da vas još pitam, se isplati igrat Tragoediu u CB-ima?
Ja volim tragoediu pa bi reko da, ali cb ima dobar hand control i ima monstere razlicitih lvl-a stoga zasto ne ..

Offline Damjan

  • Trade Count: (23)
  • Monarch
  • **
  • Postova: 568
  • Karma: +51/-188
  • Makine <3 <3
Re: 2 Pitanja
« Odgovori #5 : Srpanj 03, 2010, 21:48:44 »
Ok, nabavio sam je, testao i mogu reči da je dosta puta bila dead draw, a opet, nekad me iz gadnih situacija izvlačila...

I da. xD Kad preuzme monster, preuzme li ga za stalno ili na jedan turn?
Ja kažem za stalno, ali neznam baš. :/

Offline Arcana force master

  • Trade Count: (8)
  • Monarch
  • **
  • Postova: 501
  • Karma: +38/-149
  • Godine prolaze a rai-ohi ne dolaze :(
Re: 2 Pitanja
« Odgovori #6 : Srpanj 03, 2010, 21:52:46 »
Ok, nabavio sam je, testao i mogu reči da je dosta puta bila dead draw, a opet, nekad me iz gadnih situacija izvlačila...

I da. xD Kad preuzme monster, preuzme li ga za stalno ili na jedan turn?
Ja kažem za stalno, ali neznam baš. :/

za stalno
-121/81,-129/75,-122/69,-118/69-9
-119/63-15

Offline Otakon

  • Trade Count: (5)
  • Primus
  • ****
  • Postova: 1,501
  • Karma: +167/-80
  • Who the hell do you think I am!?
Re: 2 Pitanja
« Odgovori #7 : Srpanj 04, 2010, 17:35:24 »
Ok, nabavio sam je, testao i mogu reči da je dosta puta bila dead draw, a opet, nekad me iz gadnih situacija izvlačila...

I da. xD Kad preuzme monster, preuzme li ga za stalno ili na jedan turn?
Ja kažem za stalno, ali neznam baš. :/

Tragoedia? Dead draw?!

Očito nešto krivo igraš, cilj tragoedie nije da ju pozoveš, već da ju pozoveš kada situcaija to zahtjeva (odnosno kada imaš koristi od nje, bilo to radi čiste snage ili obrane) + CB-i u večini slučajeva imaju barem 4 karte u ruci.

Ugl, potvrđujem njezin efekt, ostaje kod tebe dok se ne makne s polja.