Travanj 05, 2020, 18:19:05Najnoviji Član: BloodKiller

Autor Tema: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory  (Posjeta: 2267 )

Offline Luka

  • Trade Count: (48)
  • Primus
  • ****
  • Postova: 1,811
  • Karma: +171/-136
  • Proud member of "Vrba_7 Ripping School" =)
Znači, danas na turniru su se dogodile 2 situacije u kojima je došlo do rasprave, ali ne i do 100% sigurnog rješenja.
Anđelko (Wind-Up) vs. Ja (Chaos Dragon)

1. situacija - Ja imam Lylu u napadu na polju, njegov je potez, seta monstera i 2 s/t. Jedna od tih je BoM, a druga BTH ili tak nekaj. Moj potez, aktiviram effect Lyle i targateam BTH, on chaina BoM. Sad je pitanje, nakon kaj Lyla otide face down, mogu ja nju flipati natrag face-up i igrat effect?

2. situacija (isti taj duel, par poteza kasnije) - On ima na fildu u napadu Wind-Up Rat-a i aktiviran Factory. Ja imam Scrap Dragona u napadu i Wind-Up Zenmainesa u obrani s 1 materjalom. Aktiviram effect Scrap Dragona, targateam svojeg Zenmainesa i njegov Factory. Pitanje je, ak ja detacham s Zenmainesa materijal da preživi, dobi li ion effect Factory-ja?

Molim da odgovore osobe koje su 100% sigurne i da po mogućnosti obrazlože odgovor da bi bolje skužili. Hvala. :)
My Have/Want List

Proudest member of "JU NUB™" Club!!!

SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Nemoj biti G kad mozes biti C!


Offline roverandom

  • Moderator
  • Trade Count: (102)
  • Primus
  • ****
  • Postova: 1,047
  • Karma: +267/-59
  • ritam nema mana
    • Last.fm
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #1 : Veljača 24, 2013, 19:00:09 »
1. Možeš

2. Ne dobije.
Gear Crush krade karte i laže. Ne vjerujte mu.




Offline Mono 11

  • Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Legend
  • *****
  • Postova: 3,706
  • Karma: +360/-426
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #2 : Veljača 24, 2013, 19:01:03 »
1. Ne. Tu možeš koristiti i Creature Swap Ruling. Iako je Lyla FD, ne možeš ju Flipati taj potez ( osim sa Book of Taiyou i sličnim ). Effect djeluje do kraja poteza. To što piše na internetu da se može je iz starijih izvora( 2010-2011. ), u međuvremenu je došao Update na Ruling...

"Just to add, in the OCG a recent update was made, stating that if "Lyla, Lightsworn Sorceress" applied its effect and "Book of Moon" was used, so that "Lyla, Lightsworn Sorceress" is flipped to face-down Defense Position, the effect of being unable to change its Battle Position until the end of the next turn is still applied, so it cannot be Flip Summoned during the same turn. Also, even if at the time of the resolution of the effect of "Lyla, Lightsworn Sorceress" its Battle Position was changed to Defense Position or if the Spell or Trap Card cannot be destroyed, the effect that prevents the Battle Position from being changed until the end of the next turn is still appiled." February 21st, 2012

Neka ti netko ovo potvrdi ako je točno, ni ja više nisam siguran...

2. Ne. Factory odlazi istog trenutka kada Zenmaines aktivira effect ( jer obje karte odlaze u isto vrijeme ). Tu možeš koristiti i MST vs Continuous Spell logiku. Čak i ako se effect aktivira, karta mora biti na Fieldu pri rezoluciji...
« Zadnja izmjena: Veljača 24, 2013, 19:02:53 Mono 11 »

Offline roverandom

  • Moderator
  • Trade Count: (102)
  • Primus
  • ****
  • Postova: 1,047
  • Karma: +267/-59
  • ritam nema mana
    • Last.fm
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #3 : Veljača 24, 2013, 19:05:44 »
Dodajem na Mono-v post:

1. Provjeri onda još. Meni je logično da ako se nije manualno mjenjala pozicija, da se može maualno jer ode face down pa se reseta.

2. Zenmainsov effect da detacha da ne bude uništen je continuous i ne aktivira se. i da targetaš rata i zenmainesa ne bi tražio. Tražit može u end-phaseu kad ovaj nešt uništi.
Gear Crush krade karte i laže. Ne vjerujte mu.




Offline Mono 11

  • Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Legend
  • *****
  • Postova: 3,706
  • Karma: +360/-426
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #4 : Veljača 24, 2013, 19:08:37 »
Dodajem na Mono-v post:

1. Provjeri onda još. Meni je logično da ako se nije manualno mjenjala pozicija, da se može maualno jer ode face down pa se reseta.

2. Zenmainsov effect da detacha da ne bude uništen je continuous i ne aktivira se. i da targetaš rata i zenmainesa ne bi tražio. Tražit može u end-phaseu kad ovaj nešt uništi.

Moja greška. Kako god bilo odgovor je ne, pa je 2. riješen...

Offline Varazdinec

  • Trade Count: (0)
  • Primus
  • ****
  • Postova: 1,633
  • Karma: +211/-170
  • Ponosan fan Frane Vujovica zvanog NANO
« Zadnja izmjena: Ožujak 11, 2013, 14:52:24 Varazdinec »
7. Nabijem tebe i tvoje pametno razmišljanje.

Lista
http://www.forum.yugioh-planet.net/index.php?topic=13601.0


e sad još jedan problem,reko sam tati koliko koštaju deckovi i reko je da su yugioh karte sasvim bezveze i da mi to netreba,pa sam mu ja reko da ima turnira u carta magica u zagrebu(koliko sam čuo).

Offline Luka

  • Trade Count: (48)
  • Primus
  • ****
  • Postova: 1,811
  • Karma: +171/-136
  • Proud member of "Vrba_7 Ripping School" =)
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #6 : Veljača 24, 2013, 19:20:27 »
Hvala svima, molim još nekog da potvrdi ovo za prvu situaciju, jer po ovome je Mono u pravu budući da je promjena rulinga iz prošle godine,a ovo kaj si ti Radić postal je iz 2011., ali za svaki slučaj nek neko još potvrdi.

Druga situacija je razrješena, hvala. Ispalo je onak kak sam i rekel. :D
My Have/Want List

Proudest member of "JU NUB™" Club!!!

SPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Nemoj biti G kad mozes biti C!


Offline Black Knight

  • Moderator
  • Trade Count: (140)
  • Legend
  • *****
  • Postova: 4,858
  • Karma: +270/-271
  • Man I'm pretty
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #7 : Veljača 24, 2013, 20:11:49 »
1. Ne, nema veze što je Lyla FD, taj dio effecta svejedno vrijedi
RC-1 certified

H/W

Srbija do Tokija preko Milwaukeeja ... U Japanu je legalan i u Americi je legalan. Zasto ne bi bio i u Srbiji ? :)

Offline Nocturnus

  • Trade Count: (145)
  • Legend
  • *****
  • Postova: 2,840
  • Karma: +407/-490
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #8 : Veljača 24, 2013, 21:34:02 »
1. Lyla ako nije summonana taj turn kad on odigra BoM moze se opet prebacit is face down u face up jer je efectom promijenjen battle position.

2. Ne dobije jer je continous eff od Zena i ne aktivira se. Isto sa Shock Masterom ako oponent kaze monster eff dok imas Zena na fieldu, moze detachat da ne umre, jer kao sto rekoh nije aktivacija vec continous.
Farewell!

Offline Zec

  • Trade Count: (2)
  • Monarch
  • **
  • Postova: 519
  • Karma: +44/-117
Odg: 2 situacije: Lyla vs. BoM i Scrap Dragon, Zenmaines, Factory
« Odgovori #9 : Veljača 24, 2013, 21:54:10 »
1)Po starom pravilu, lyla bi se mogla flipat ako nije taj turn bila summonana. No, ovo novo na eng što je objavio Mono 11 ti sve govori.Nema flipanja ponovo.
2)Ne dobiješ efekt jer se factory uništi u isto vrijeme kad zen gubi materijal